Co ma w ofercie agencja e marketingowa?

Agencja e marketingowa zajmuje się np. tworzeniem sklepów internetowych. A jaka jest charakterystyka podstawowej wersji sklepu internetowego? Mianowicie sklep internetowy może posiadać wiele różnych funkcji. Często jest to jednak indywidualny projekt graficzny, a także o dowolnej formie przedstawienia produktów na liście wyników z dowolną możliwością zaaranżowania szczegółowego opisu produktu. Sklep jaki tworzy agencja e marketingowa obejmuje np. zarządzanie asortymentem, a w tym m. in.: zarządzenie bazą produktów, zarządzanie grupami produktów – gdzie jest możliwość tworzenia dowolnych grup i atrybutów, zarządzanie kategoriami oraz podkategoriami, a także zarządzanie producentami. W ramach sklepu są także raporty oraz najczęściej oglądane produkty, najczęściej zamawiane produkty oraz najczęściej przeglądane kategorie i podkategorie. To także koszyk, formularz zamówienia oraz kasa, potwierdzenie składania zamówienia na ekranie w wersji do druku i wysyłane na podany adres e-mail klienta, jak również zamówienie zapisywane następnie w bazie sklepu oraz wysyłane na adres administratora. Sklepy zawierają także zarządzanie zamówieniami, wyszukiwarkę szukającą w nazwie oraz opisie, ewentualnie zawężająca się np. do konkretnej kategorii, producenta lub zakresu cenowego. Ponadto sklepy to zarządzanie podstronami, import/eksport bazy produktów, cenników, localizer – czyli specjalna belka informująca nas gdzie się aktualnie znajdujemy ( inaczej pełna ścieżka zagłębienia). Szczególnie ważne na stronach sklepów są także statystyki oglądalności serwisu, a w tym m.in. liczba unikalnych wejść, dane frazy kluczowe po jakich to nastąpiło wejście na dane strony sklepu wynikające z najpopularniejszych wyszukiwarek, a także domeny z jakich to nastąpiło wejście na stronę sklepu, a ponadto informacje o rozdzielczości ekranu, przeglądarce oraz systemie operacyjnym używanym przez odwiedzających jak i wiele innych. Agencja e marketingowa wykonuje zatem szereg działań, które sprawiają że dana strona jest przyjazna dla klientów i chętnie z niej korzystają. To wszystko jest możliwe za sprawą nowoczesnych technologii i profesjonalnego zespołu agencji.